در صورتی که با وجود روشن بودن چراغ ADSL، چراغ اینترنت بر روی مودم شما خاموش باشد این مورد بدین معناست که با وجود ارتباط صحیح مودم با خط رانژه تنظیمات لازم برای ارتباط با اینترنت بر روی مودم شما به صورت صحیح برقرار نیست.
لطفا ابتدا مودم را خاموش و روشن نمایید در صورت عدم رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید.
برای برطرف نمودن این مورد شما میبایست با ورود به کنسول مودم تنظیمات ست شده بر روی مودم را چک کرده و یا مجدد انجام دهید.
مقادیر VPI/VCI را در کنسول مودم چک کرده و از صحیح بودن کانفیگ آن اطمینان حاصل کنید.
این مورد را باید با وارد شدن به کنسول مودم و صفحه کانفیگ انجام دهید.
کانکشن خود را پاک کرده و مجدد یک کانکشن جدید بسازید.